dinsdag 29 maart 2011

Het roer om

Na jaren regelmatig ellende had mijn wederhelft echt belooft om niet meer te drinken en te stoppen met drugs. Twee weken later brak hij zijn sleutelbeen doordat hij (toch met XYZ teveel op..) van zijn scooter lazerde...Ik zou nu, naast de zorg voor onze 2 kleine kinderen, zorg voor huishouden, opstarten van eigen bedrijf, ook nog eens voor hem moeten gaan zorgen!

Terwijl ik om 22.30 nog de was stond uit te laden, kwam opeens het besef: de maat was voller dan vol! "Als je me zelfs in huis met niks meer kan helpen, en als je je als een kind gedraagt, ga dan ook maar echt bij je moeder wonen".

Sindsdien is de rust wedergekeerd in ons huis. Het single-mom zijn vind ik soms best een zware verantwoordelijkheid, maar hoe graag ik soms ook weer een maatje zou wensen, ik ga nooit meer terug naar het verleden!

Anoniem

1 opmerking:

  1. Dapper hoor!
    De regie over je iegen leven nemen, dat is niet makkelijk. Go girl:)

    BeantwoordenVerwijderen