maandag 4 april 2011

Een nieuwe fase

Voor, tijdens en na de echtscheiding door zoveel heen gegaan en zoveel meegemaakt en nu is het echt tijd om afscheid te nemen van het leven wat ik hiervoor geleefd hebt. Heb gevochten en gewonnen, alles in naam van mijn kinderen.

En nu is het tijd dat ik erken wat ik gevonden heb op MAD Company. Een lieve man en zowaar kennis gemaakt met een paar (h)eerlijke mensen. Niet verwacht maar natuurlijk wel op gehoopt ook al brulde ik zo hard het niet te willen. Ik durfde met heel mijn hart geen 'ja' te zeggen tegen deze fase, was bang om opnieuw gekwetst te worden. Maar kwam er langzaam achter dat ik stil bleef staan en besloot hoewel ik het niet durfde het maar gewoon toe te laten.

En nu, nu loop ik het leven tegemoet.

Carolien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten